پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 27
نویسنده : mas

دانلود نرم افزار رمز و تقلب در بازی (برای ویندوز)




بازدید : 19
نویسنده : mas

       دانلود بازی بی عدالتی (برای کامپیوتر)

       Injustice Gods Among US PC Game

      (تست شده توسط مس دانلود)

  

بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال 2013 در سبک مبارزه به بازار عرضه شد Injustice Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm بود.

 

در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبت به چشم نمیخورند بلکه قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینی میکنند. به عنوان مثال شخصیت های Raiden ، Liu Kang ، Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند.

 

بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند.

 

شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها دو بعدی هستند.

 

این بازی توسط گروه BlackBox کرک شده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

 




بازدید : 21
نویسنده : mas

نتیجه تصویری برای ‫نرم افزار kmp‬‎

یکی از نرم افزار های محبوب و معروف در زمینه پخش فیلم و فایل های صوتی نرم افزار کا ام پلیر میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید هرگونه فایل صوتی با تصویری با انواع فرمت های مختلف را پخش کنید.

کدک های داخلی در یک نرم افزار پخش کننده باعث پردازش سریع فایل و در نتیجه پخش سریع آن میشود. اگر شما دارای سیستم ضعیفی از نظر پردازنده میباشید میتوانید به راحتی KMPlayer را بر روی سیستم خود نصب کنید و لذت ببرید.

نرم افزار KMPlayer در بین کاربران ایرانی بسیار محبوب است. شاید دلیل محبوبیت این نرم افزار علاوه بر قدرت بالای آن، معرفی نسخه های جدید آن در سایت های ایرانی باشد.

کا ام پلیر نه تنها قابلیت پخش انواع فرمت های ویدیویی (فیلم) را دارد، بلکه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پخش موسیقی نیز دارد و میتواند جایگزین نرم افزارهایی مثل Winamp نیز باشد.

نرم افزار KMPlayer تقریبا از تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. از جمله فرمت های فیلم AVI, MKV, MPG, 3GP, MP4, MOV, DVD, VCD, WMV و همچنین فرمت های صوتی MP3, WAV, OGG, WMA و بسیاری فرمت های دیگر.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


:: برچسب‌ها: نرم افزار پخش فیلم و موسیقی، کا ام پلیر (برای ویندوز) - KMPlayer 4 , 2 , 2 , 13 Windows ,



بازدید : 22
نویسنده : mas

دانلود بازی مزدور 2، نسخه شعله های جهانی (برای کامپیوتر)

Mercenaries 2 World Flames PC Game

(تست شده توسط مس دانلود)

 

 

بازی مزدور 2، نسخه شعله های جهانی (برای کامپیوتر) - Mercenaries 2 World Flames PC Game

 

 

بازی کامپیوتر Mercenaries 2 World in Flames یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Pandemic Studios طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts آن را در سال2008 برای ویندوز به بازار عرضه کرد.

 

داستان بازی در سال 2010 و در ونزوئلا اتفاق میفتد. شما در ویلای تاجری به نام رامون سولانا دعوت میشوید و در آنجا با مردی به نام بلانکو که قبلا با شما همکار بوده است ملاقت میکنید.

 

در این ملاقات سولانا شما را استخدام کند تا به یک ماموریت خطرناک بروید. او از شما میخواهد تا ژنرال ارتش کارمونا را که در یک قلعه ای قدیمی در جزیره ای دور افتاده نگهداری میشود را نجات دهید. در این ماموریت پیشرفته ترین سلاح ها برای پیشبرد اهداف شما وجود دارد همچنین پشتیبانی هوایی برای نجات ژنرال از طرف سولانا انجام میگیرد.

 

ژنرال نجات پیدا میکند ولی شما متوجه موضوع عجیبی میشوید. این تنها یک تله برای شما بوده است و سولانا قصد دارد تا شما را به قتل برساند و مطمئن شود مدرکی باقی نمیماند. در این حملات شما مجروح شده ولی موفق میشوید فرار کنید.

 

حال زمان آن رسیده است انتقام خود را بگیرید و متوجه شوید چه کسانی و با چه هدفی آرزوی مرگ شما را دارند.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.




بازدید : 18
نویسنده : mas
(مربوط به موضوع دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای کامپیوتر)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی (برای کامپیوتر)

Prince of Persia The Forgotten Sands PC Game

 

 

بازی شاهزاده ایرانی (برای کامپیوتر) - Prince of Persia The Forgotten Sands PC Game

 

 

یکی از معروف ترین کارکتر های بازی های کامپیوتری، شاهزاده پارسی یا Prince of Persia است.

 

این شخصیت به دلیل توانایی های خاص خود جذابیت بسیار بالایی به سری بازی های Prince of Persiaداده است. اسم شخصیت اصلی این بازی که یک شاهزاده پارسی است، دستان میباشد. دستان توانایی حرکت روی دیوار ها، بالا رفتن از آنها و جنگ با حرکات نمایشی را دارد.

 

در این مطلب بازی Prince of Persia The Forgotten Sands از سری بازی های شاهزاده ایرانی را برای شما آماده کرده ایم.

 

در این بازی پدر شاهزاده او را برای حکومت داری به شهر برادرش میفرستد. اما با رسیدن شاهزاده به این شهر، متوجه تسخیر شدن شهر به دست دشمنان برادرش میفتد. برادر شاهزاده میگوید که تنها راه نجات از این وضعیت استفاده از خنجر زمان است و دستان نیز نمیتواند او را از این تصمیم منصرف کند.

 

با استفاده از خنجر زمان دوباره نیروهای اهریمنی آزاد میشوند و تنها راه نجات از این وضعیت چسباندن قطعات مدال به یکدیگر است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید. و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای کامپیوتر میباشد.



بازدید : 23
نویسنده : mas
(مربوط به موضوع دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای کامپیوتر)

دانلود بازی شاهزاده ایرانی (برای کامپیوتر)

Prince of Persia The Two Thrones PC Game

 

 

بازی شاهزاده ایرانی (برای کامپیوتر) - Prince of Persia The Two Thrones PC Game

 

 

یکی از معروف ترین کارکتر های بازی های کامپیوتری، شاهزاده پارسی یا Prince of Persia است.

 

این شخصیت به دلیل توانایی های خاص خود جذابیت بسیار بالایی به سری بازی های Prince of Persiaداده است. دستان توانایی حرکت روی دیوار ها، بالا رفتن از آنها و جنگ با حرکات نمایشی را دارد.

 

در این مطلب بازی Prince of Persia The Two Thrones از سری بازی های شاهزاده ایرانی را برای شما آماده کرده ایم.

 

این بازی در سال 2005 ساخته شده است. در این بازی شما به همراه پرنسس به شهر خود یعنی بابیلون برمیگردید. اما با ورود به شهر متوجه حمله دشمن میشوید و قبل از این که بتوانید کاری کنید، دشمنان کشتی شما را به تیر و توپ میبندند. زمانی که به هوش میایید میبینید که دشمنان پرنسس را پیدا کرده اند و گروگان گرفته اند.

 

شما باید پرنسس را قبل از مرگ نجات دهید. اما در راه رسیدن به این هدف در اثر جنگ با یکی از موجودات اهریمنی تبدیل به یک موجود دو رگه میشوید. موجودی که نیمی از آن شیطان است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید. و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود بازی شاهزاده ایرانی برای کامپیوتر میباشد.